FAQ – Najczęściej zadawane pytania

TOWARY

1. W którym miejscu znajduje się tabela rozmiarów?

Tabela rozmiarów znajduje się na karcie każdego produktu – po prawej stronie od głównego zdjęcia, przy dużym napisie ROZMIAR.

Może się zdarzyć, że tabela rozmiarów dla nowego produktu pojawi się na stronie kilka dni później niż sam produkt.

 

2. Jaka jest długość produktu, szerokość w ramionach, inne wymiary?

Wszystkie dostępne wymiary znajdują się w tabeli rozmiarów, która jest umieszczona na karcie każdego produktu.

 

3. Czy rozmiary są zaniżone/zawyżone?

Przy wyborze rozmiaru najlepiej sugerować się wymiarami podanymi w tabeli rozmiarów – każdy produkt posiada indywidualne wymiary.

 

4. Co oznacza „rozmiar uniwersalny”?

Oznacza to, że produkt nie ma określonego jednego rozmiaru. Może on pasować zarówno na osobę noszącą rozmiar S, jak i XL – aby upewnić się, że produkt w rozmiarze uniwersalnym będzie na nas pasował, należy zapoznać się z wymiarami podanymi w tabeli rozmiarów dla danego produktu.

 

5. Dlaczego w tabeli rozmiarów nie podano wymiaru w biuście/talii/biodrach?

W tabeli rozmiarów nie zostały umieszczone wyżej wymienione wymiary, ponieważ u każdej osoby, w zależności od wzrostu, wymiary te będą wypadać inaczej.

 

6. Czy rękawy w rzeczywistości są tak wąskie jak na zdjęciu?

Rzeczywista szerokość rękawów jest proporcjonalna do pozostałych wymiarów produktu.

 

7. Czy istnieje możliwość wymiany towaru?

Nie prowadzimy tradycyjnej formy wymiany towaru. W przypadku chęci wymiany produktu na inny należy odesłać otrzymany towar na adres podany w formularzu zwrotu i złożyć nowe, niezależne zamówienie na drugi produkt.

 

8. Czy/kiedy będzie ponownie dostępny model „X”?

Po kliknięciu na brakujący rozmiar na karcie każdego produktu znajduje się przycisk "Powiadom o dostępności" – proponujemy z niego skorzystać. Jeśli znajdzie się choć jedna sztuka tego produktu w magazynie, dodamy ją do sklepu, a na maila otrzymają Państwo powiadomienie o jego dostępności w ciągu kilku sekund.

 

9. Czy dany produkt można prać w pralce?

Większość produktów dostępnych na naszej stronie można prać w pralce w temperaturze nie wyższej niż 30oC.

Dla poszczególnych kategorii zaleca się poniższy sposób czyszczenia:

  • Dla produktów wypełnionych puchem naturalnym zaleca się czyszczenie w pralni chemicznej.
  • Produkty z wypełnieniem syntetycznym bądź bez wypełnienia można prać w pralce, na niskich obrotach, w temperaturze nie wyższej niż 30oC.
  • Dla produktów wykonanych z ekoskóry lub z zamszu ekologicznego zaleca się pranie ręczne w temperaturze nie wyższej niż 30oC.

 

10. Czy kolor produktu w rzeczywistości jest taki jak na zdjęciu?

Kolor na zdjęciu będzie odzwierciedlał rzeczywisty kolor produktu pod warunkiem, że ustawienia monitora będą dostosowane do wymaganych parametrów. Zalecana rozdzielczość ekranu: 1024×768.

 

 

ZWROTY

1. Jak dokonać zwrotu towaru, aby koszt zwrotu wynosił 9 zł?

Przede wszystkim należy zaznaczyć, że taka forma zwrotu dostępna jest wyłącznie dla Klientów, którzy byli zalogowani na swoim koncie w naszym sklepie podczas składania zamówienia.

Szczegóły dotyczące kroków, jakie należy podjąć, aby zwrócić towar za pomocą „tanich zwrotów” znajdują się tutaj.

 

2. Co oznacza informacja „nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych”?

Oznacza to, że nie przyjmujemy zwrotów, które zostaną do nas wysłane za pobraniem oraz takich, gdzie została zaznaczona opcja „opłatę uiszcza adresat” - przesyłka wysłana na nasz koszt nie zostanie przez nas odebrana.

 

3. Czy zwrot dotarł do magazynu?

Niestety nie zawsze jesteśmy w stanie sprawdzić, czy zwrot znajduje się już w naszym magazynie.

Przesyłkę zwrotną można zlokalizować wchodząc na stronę internetową firmy kurierskiej, za pomocą której został odesłany zwrot, a następnie wpisując w wyznaczone miejsce numer paczki znajdujący się na potwierdzeniu nadania.

 

4. Dlaczego otwiera się najmniejsza skrytka w Paczkomacie?

Po zeskanowaniu kodu kreskowego przesyłki znajdującego się na etykiecie zwrotnej powinna otworzyć się skrytka o gabarycie large. Jeżeli otwiera się mniejsza skrytka, to znaczy, że te o większym gabarycie są już zajęte. W tej sytuacji proponujemy udać się do innego Paczkomatu.

 

5. Kto ponosi koszty zwrotu towaru?

Koszty zwrotu towaru ponosi osoba kupująca.

 

 

PUNKT ODBIORU ZAMÓWIEŃ

1. Gdzie można obejrzeć produkty stacjonarnie?

Wybrane produkty można zobaczyć w naszym Showroomie, który mieści się przy ulicy Szałwiowej 2 w Warszawie. Showroom jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 16:30.

 

2. Czy zamówienie z odbiorem osobistym jest już gotowe do odbioru?

Po złożeniu zamówienia z odbiorem osobistym na podany w zamówieniu adres e-mail powinni Państwo otrzymać wiadomość, w której będzie znajdować się potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz prośba o potwierdzenie terminu odbioru. Po otrzymaniu takiej wiadomości prosimy o odpowiedź na adres sklep@goodlookin.pl z planowanym terminem odbioru zamówienia. Odbiór zamówienia jest możliwy do 7 dni od daty jego złożenia.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel