x akceptuję

Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności

Zwroty, reklamacje, wymiany

Wszystkie przesyłki, tj. zwroty lub reklamacje prosimy przesyłać Pocztą Polską na adres:

ENDRJU Andrzej Chmiel
ul. Mehoffera 60A
03-131 Warszawa

ZWROTY

  1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 30 dni od otrzymania przesyłki
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Jeśli to możliwe, przesyłkę prosimy wysłać jako list lub paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  3. Do przesyłki prosimy włożyć otrzymany paragon/fakturę oraz pobrany, wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu: http://hopaa.nazwa.pl/zwrot.pdf
  4. W przypadku zakupu więcej niż jednej rzeczy – należy skopiować dla siebie paragon, natomiast oryginał dołączyć do zwrotu.
  5. Dodatkowo e-mailem na adres kontakt@goodlookin.pl prosimy przesłać dokładne dane do zwrotu należności, tj. nr konta, imię, nazwisko oraz adres właściciela konta.
  6. Zwrot należności jest dokonywany w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru na wskazany rachunek bankowy.
  7. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
  8. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem) oraz posiada oryginalnie przypięte metki przez producenta.
  9. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  10. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

REKLAMACJE

  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Jeśli to możliwe, przesyłkę prosimy wysłać jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  2. Prosimy o pobranie, wydrukowanie, wypełnienie i dołączenie do przesyłki formularza reklamacji: http://hopaa.nazwa.pl/reklamacja.pdf
  3. Do rozpatrzenia reklamacji konieczny jest odesłany wraz z towarem dowód zakupu, czyli paragon lub faktura.
  4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Towar powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  6. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany mailowo (kontakt@goodlookin.pl).
  7. Do przesyłki należy włożyć kartkę z numerem zamówienia oraz imieniem i nazwiskiem.
  8. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  10. Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  11. Reklamacji nie podlegają:
    1. naturalne zużywanie się produktu
    2. uszkodzenia mechaniczne

WYMIANY

  1. Wymiany realizujemy jedynie jako zwrot jednego (zwracamy pieniądze na konto) / zakup drugiego towaru.
  2. Przed odesłaniem towaru, prosimy o przeczytanie podpunktu ZWROTY.